7 marca 2016

KILKA SPOSOBÓW NA WALKĘ Z TRĄDZIKIEM

Serwus w kolejnym poście! Jak sama nazwa wskazuje dzisiaj zajmiemy się pryszczami, trądzikiem. Sama mam z nim problemy, więc wiem o co chodzi i miałam styczność z kilkoma produktami. Jeśli jesteście ciekawi moich sposobów, to zapraszam dalej ;)


1. NIEDOTYKANIE I NIEROZDRAPYWANIE
Chyba wszyscy wiemy, że nie powinniśmy ich drapać. Wtedy gorzej się goją, a jeśli są bardzo "rozwalone" zostanie blizna. Niedotykanie to druga sprawa. Prawdą jest to, że zawsze na naszych rękach są bakterie, przecież cały czas coś dotykamy etc. Poprzez dotykanie ich dostają się tam bakterie i również w tym przypadku będą się dłużej goić. Chyba lepiej jednak się powstrzymać ;)

2. DIETA
Nie, spokojnie, nie chodzi o to, że powinniśmy jakieś diety cud stosować :D Po prostu czynnikami, które wspomagają wytwarzaniu się pryszczy są niektóre produkty spożywcze. Są to m.in.: ostre potrawy, pomarańcze, czekolada. Spokojnie czekoladocholicy! :D Chodzi raczej o ograniczenie czekolady niż o pozbycie się jej. Przecież od czasu do czasu zawsze można ją zjeść, a jeśli już nie wytrzymacie bez częstego spożycia to zawsze jest czekolada gorzka (ważne by z duża zawartością kakaa), która jest zdrowsza i nie powoduje takich spustoszeń :D Pewnie się zdziwiliście, że akurat pomarańcze, przecież to owoce! Jednakże są kwaśne i dosyć ostre (jeśli wiecie o co mi chodzi ;)). Ostrych potrwa także powinniśmy się wystrzegać, wszystkie przyczyniają się do powstawania nowych "syfów". Tutaj macie, więc ultimatum albo szybszy metabolizm albo mniej pryszczy :D


3. SKUTECZNE PRODUKTY 
Wszyscy doskonale wiemy, że żeby walczyć trzeba mieć dobrą broń. Tak samo jest w walce z trądzikiem, potrzebny nam dobry specyfik. Na rynku szczególnie popularne są produkty marki Under20. Słyszałam o nich wiele, ale nigdy nie byłam do nich zbytnio przekonana. Kilka miesięcy temu mój brat polecił mi Acnosan. Był nim zachwycony! Także postanowiłam spróbować i... naprawdę jest genialny! Świetnie wysusza i szybko działa. Efekty są widoczne po krótkim czasie. Przy czym jest naprawdę tani i nieskomplikowany do użycia. Zakupicie go w aptece za około 10 zł.

*klikając powiększasz obrazek*

4. WYSUSZANIE MYDŁEM
Ktoś mógł zareagować: wtf? mydłem?!. Cóż, nie wiem czy o tym słyszeliście, ale mydło świetnie wysusza "syfki" :D Ważne by po prostu nie było nawilżające, bo wtedy Wam nie pomoże :P Także lepsze będzie w kostce niż w płynie. Jak wiecie mydło jest dostępne WSZĘDZIE, także luz :D Daleko nie trzeba się wybierać. Myślę, że największe właściwości wysuszające będzie miał Biały Jeleń. 


5. OCZYSZCZENIE TWARZY PEELINGIEM
Ważne by nie robić go zbyt często, co 1/2 tygodnie będzie najlepiej. Peeling złuszcza naskórek, które ma na celu usunięcia jego martwych komórek. Znacznie poprawia wygląd skóry i twarzy. To też pomaga na usunięcie pryszczy. Jednak warto pamiętać, że powinniśmy go robić wieczorem na noc, bo gdy zrobimy go rano będziemy mieć otwarte pory przez co dostanie się sporo "brudu" i nie pomoże wtedy. Jeszcze jedna wskazówka; lepsze są peelingi z takimi małymi kuleczkami jakby, wtedy lepiej oczyszczają skórę. Ja zdecydowanie polecam Wam peeling przedstawiony poniżej, korzystam z niego od jakiegoś czasu i jest naprawdę godny polecenia. 


♥♥♥

To by było na tyle :) Mam nadzieję, że pomogłam i koniecznie podzielcie się swoimi sposobami w komentarzach! ;) Zapraszam Was również do poprzedniego postu Mellody.



13 komentarzy:

  1. Dużo ludzi boryka się z problemem choroby trądzikowej, więc tekst jest bardzo przydatny :) Pozdrawiam http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie bardzo podoba taki post
    jakas pozytywna walka z tradzikiem
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęęę :) NA tym to polega, by się nie dołować ;)

      Usuń
  3. O mydle nie słyszałam, ale słyszałam kiedyś o paście do zębów, że ma podobne właściwości :p

    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, nie testowałam nigdy pasty :D Może pora wreszcie to zrobić ;)

      Usuń
  4. Sama używam podobnych sposobów i naprawdę są skuteczne :)
    http://ritta1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkie sposoby, na szczęście nie borykam się z tym problemem :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. :) Nie wiedziałam, że mydło tak działa. Muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kiedyś miałam z tym problem i czytałam dużo jak się tego pozbyć, ale nie słyszałam o wysuszaniu ich mydłem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, coraz to nowsze metody są ;) Mydło podobno działa tak samo jak pasta do zębów ;)

      Usuń

♥ Przeczytałeś posta? Skomentuj!
♥ Uznajemy OBS/OBS
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Jeśli chcesz, podaj adres bloga w komentarzu- odwiedzimy go na pewno