12 marca 2016

ZOSTANĘ YOUTUBERKĄ?! | Mellody ♥

Hejka naklejka! ♥

Zapewne większość z Was, jak nie wszyscy, zna i ogląda YouTube'a. Jeśli nie youtuberów to słuchając klipy muzyczne itp. Ja od jakichś 2 lat mniej więcej nałogowo oglądam youtuberki i youtuberów ♥ Jest to jedna z moich ulubionych form spędzania wolnego czasu. W związku z tym już od dłuższego czasu marzy mi się prowadzenie kanału na YT ♥



W zrealizowaniu tego marzenia przeszkadza mi jednak parę rzeczy.

1. BRAK SPRZĘTU
Nie posiadam ani aparatu (zepsuł się już jakiś czas temu) ani kamery. Do kupienia mam parę rzeczy (jeśli chcecie abym dodała wpis z moją wishlist to piszcie w komentarzu!), a pieniędzy na wszystko mi nie starczy. Jednak dążę do tego by zakupić odpowiedni sprzęt i zobaczycie jeszcze, że będę go miała ;)


*zdjęcia są stare, jeszcze z wakacji, ale niestety nie miałam czasu zrobić nowych*

2. BRAK PROGRAMU DO MONTAŻU
Ktoś by mógł powiedzieć, że to przecież proste ściągnąć chociażby Movie Maker. Cóż, nie w moim przypadku. Jeden raz w życiu spróbowałam pobrać program, po czym zawirusowało mi całego laptopa. Wiem, że to mogła być wina akurat tego programu, ale boję się powtórki z rozrywki. Jeśli znacie i polecacie jakieś programy do montowania to podeślijcie mi linki do pobrania w komentarzu! ;)


3. CZY JA UMIEM MÓWIĆ DO KAMERY?
To pytanie chyba zadaje sobie każdy, kto chciałby zacząć prowadzić kanał na YouTubie. Nie mam pojęcia czy będę umiałą usiąść przed kamerą i zacząć mówić bez zacinania się itp. Cóż, trzeba się przekonać ;)


4. REAKCJA ZNAJOMYCH
Cóż, na pewno nie wpadłabym do klasy z krzykiem iż założyłam kanał haha ;) Ale na pewno ktoś prędzej czy później by się o nim dowiedział. Myślę jednak, że jeśli naprawdę lubi się coś robić to nic nie przeszkodzi w realizowaniu tego ♥

5. CO NA TO RODZICE?
Moi rodzice nie są przekonani jak na razie do prowadzenia kanału. Jednak próbuję im ten cały youtubowy i blogowy świat przybliżyć. Oglądam przy nich filmy, nie tak jak kiedyś gdy szybko minimalizowałam kartę. Pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś się do tego przekonają.


Tyle chciałam Wam przekazać w tym wpisie, mam nadzieję, że Wam się podobało. Piszcie czy Wy też chcielibyście prowadzić kanał czy nie, a może już go macie? Jeśli tak, to koniecznie podeślijcie linka!

Zapraszam na naszego fanpage'a (KLIK) , jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o naszym życiu i blogu ;)

Koniecznie przeczytajcie ostatniego posta Werciuchny, gdzie zdradziła Wam swoje sposoby na walkę z trądzikiem! (KLIK)

                                                                                          


 ♥ fanpage ♥ instagram ♥ ask  ♥

























14 komentarzy:

  1. Ja zawsze chciałam nagrywać na YT, niestety nie jestem zbyt pewna siebie, by sobie na to pozwolić. ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;) Sam mam kanał, dopiero zaczynam https://www.youtube.com/channel/UCzhbHZNhbloM0Lgiv7bcaBw

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. Kiedyś napewno ci sie uda :)
    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oby Ci się kiedys z yt udalo!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys chciałam nagrywać takie filmy, ale nie potrafię mówić do kamery i naprawdę beznadziejnie to brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chcę nagrywać na yt, ale dopiero, gdy sprawie sobie wymarzoną lustrzankę :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno ci się uda wszystko zrealizować.
    Trzymam kciuki. ;)
    Pozdrawiam
    Zaporaszam do mnie :
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Przeczytałeś posta? Skomentuj!
♥ Uznajemy OBS/OBS
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Jeśli chcesz, podaj adres bloga w komentarzu- odwiedzimy go na pewno