26 lutego 2016

Mellodyjki Lutego ♥ | Mellody

Hejka naklejka! ♥

Luty już się kończy, niewiarygodne jak to szybko zleciało! Razem z miesiącem kończą mi się też ferie. Szczerze mówiąc, średnio jestem z nich zadowolona. Już nawet nie chodzi o to, że nigdzie nie wyjechałam, ale bardzo się rozleniwiłam haha. Wiadomo, że ferie są od odpoczywania, ale wypadałoby się trochę pouczyć ;) 
Ale dzisiaj nie o nauce chciałam napisać, a o rzeczach, które bardzo mi się spodobały w ciągu tego miesiąca i które Wam serdecznie polecam ♥

Balsam do ust EOS "Sweet Mint"



Jest to mój pierwszy EOS w życiu i jestem naprawdę mile nim zaskoczona! Od dłuższego czasu zmagałam się z problemem przesuszających się ust (haha można tak napisać?), a dzięki codziennemu stosowaniu  EOS-a moje usta odżyły!

"Szukając Alaski", John Green





"Porównywany z przełomowym "Buszującym w zbożu" J.D. Salingera literacki debiut Johna Greena to powieść o myślących i wrażliwych młodych ludziach. Zbuntowanych, szukających intensywnych wrażeń i odpowiedzi na najważniejsze pytania: o miłość, która wywraca świat do góry nogami, o przyjaźń, której doświadcza się na całe życie.

Niezapomniana opowieść o odkrywającym życie Milesie zakochanym w szalonej, zbuntowanej Alasce, dzięki której odnalazł Wielkie Być Może – czyli najintensywniejsze i najprawdziwsze doświadczenie rzeczywistości."



Muszę przyznać, że jest to chyba moja ulubiona książka ♥ Nie dość, że mega wciąga to jeszcze daje do myślenia. Do tego zupełnie nieprzewidywalna. W pewnych momentach tak bardzo mnie zaskakiwała (a szczególnie w jednym), że nie byłam w stanie otrząsnąć się z szoku. Wywołała u mnie wiele emocji, raz się śmiałam- drugi raz płakałam. Jak widać powieść silnie oddziaływuje na czytelnika! 

Superstary

Kupiłam je dość niedawno i jestem w tych butach zakochana! ♥ Są prześliczne, a do tego wygodne. Polecam wszystkim!

"Crazy in love",  Beyonce

"Let's get loud", Jennifer Lopez

"My Love", Sia

"The Grove of Eucalyptus", Ishtar

"Bad Blood", Taylor Swift

"Worth It", Fifth Harmony

"Out of The Woods", Taylor Swift

"What Makes You Beautiful", One Direction

"Cake By The Ocean", DNCE

"Tell Me Something I Don't Know", Selena Gomez

"Pillowtalk", Zayn Malik

"The Hearts Wants What It Wants", Selena Gomez

"Apologize", OneRepublic

"I Want To Write You A Song", One Direction

"If I Could Fly", One Direction

"Stitches", Shawn Mendes

Tak, wiem że ulubieńców muzycznych jest wiele, ale cóż poradzić skoro słucham muzyki caaały czas ♥

To tyle, mam nadzieję, że Wam się spodobało ♥ Zapraszam do komentowania, obserwowania bloga i śledzenia nas na naszych profilach społecznościowych. 




47 komentarzy:

  1. Super poscik <3
    http://natalialukasiewicz.blogspot.com/2016/02/white.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsamy eos są super :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post. Tak można napisać ''przesuszających się ust''. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czytałam "Szukając Alaski" i znajduje się u mnie na liście ulubieńców, świetnie się czyta :)
    Muszę w końcu zakupić ten balsam do ust, tyle osób go poleca. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham EOS i Superstary, chociaż ich nie mam -,- eh....

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że jesczcze kiedyś je będziesz miała :*

      Usuń
  6. bardzo podoba mi sie twoj post.
    jak widze mamy duzo wspolnego poniewaz ja tez uwielbiam eos
    kocham te piosenki i czytalam ta ksiazke :)
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Haha to przybij piątkę ;0
      Również pozdrawiam! :*

      Usuń
  7. Aaaaa !! Buty i eos ♡♡♡. Dwie cudowne rzeczy!! Bardzo fajny post i duzo piosenke, zabieram sie za przesłuchanie tych ktorych nie znam :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przesłuchaj :*
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  8. eosy to miłość! http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również się rozleniwiłam ;) Kusisz balsamami do ust ;) Chyba go kupie ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu ;)
    http://swiatkobietyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Eos mam i uwielbiam ♥
    Ahh te superstary są prześliczne !
    Co powiesz na obs za obs ?-zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na darmowy konkurs który sama organizuję :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukając Alaski uwielbiam, chociaż jak dla mnie książka skończyła się tak jakby w połowie :/
    http://ukekid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, można tak powiedzieć- w 1 części więcej było akcji i wgl ;)

      Usuń
  12. EOS'y są cudowne, chociaż tak naprawdę różni ich tylko firma, od niektórych marek.
    Co do książki to słyszałam, może nie tyle o niej co o autorze.
    Superstary są cudowne, ale była na nie taka straszna faza i nagle się uspokoiło.. jak każda firmówka
    No, a co do muzycznej strony to nie przejmuj się, ja też cały czas słucham muzyki *-* uzależnienie
    Trzymaj się ♥
    oryyginalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są superstary! Eos'a nie mam, ale może się skuszę :D
    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym Eosa,ale szkoda mi pieniędzy xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Eeos są cudowne, miętowy najlepszy! <3
    pillow talk - cudowna piosenka <3
    super post :) masz super gust muzyczny, zbliżony do mojego haha <3


    jeżeli Ci się u mnie spodoba - zostań, skomentuj :)
    http://maja-sum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eosy są super, superstary są piękne♥
      Wszystkie piosenki przypadły mi do gustu. Zapraszam na mojego bloga:http://weerciapl.blogspot.com/. Dopiero zaczynam dziś prawdopodobnie pojawi się pierwszy post.

      Usuń
    2. Spoczko haha, zajrzę ;)

      Usuń
  16. Mam właściwie identycznych ulubieńców! Uwielbiam eosy, tą książkę, buty i część piosenek! :D

    Zapraszam na mojego bloga! Zaobserwuj lub skomentuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  17. Super ulubieńcy. Piosenki są mega. Ja osobiście bardzo lubię Beyonce i Selene Gomez :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ogromną Selenator ♥
      Również obserwujemy ;)

      Usuń
  18. Bardzo fajni ulubieńcy ! :) A co do butów sama już na nie poluje, ale czekam na troszke lepszą pogodę :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie ja zakupiłam, ale czekam aż przestanie tyle padać ;)

      Usuń
    2. Fajni ulubieńcy :)
      Obserwuję i liczę na rewanż :*
      http://mikolajkulicki.blogspot.com/

      Usuń
  19. Fajni ulubieńcy :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piosenki 1D i Zayna, o których napisałaś są cudowne (cały album Made in the A.M jak i inne 1d są cudne :D)
    W EOSA chyba muszę zainwestować, bo słyszałam o nim same pozytywne opinię.
    Szukajac Alaski przeczytałam w zeszłym roku, jednak nie zrobiła na mnie takiego wrażenia.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurdę, gdzie nie zaglądam to balsamy z EOS . Ale mi smaka dziewczyny robicie na kupno tego cudeńka <3
    Super blog, jak i wpis :) bardzo fajni ulubieńcy :*

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jesteś na tak :*
    Pozdrawiam,i zapraszam do siebie :))
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham tą książkę! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten balsam prezentuje się bardzo ciekawie, nie miałam okazji go jeszcze wypróbować, ale chętnie go kupię :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. "

    OdpowiedzUsuń

♥ Przeczytałeś posta? Skomentuj!
♥ Uznajemy OBS/OBS
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Jeśli chcesz, podaj adres bloga w komentarzu- odwiedzimy go na pewno