27 marca 2016

KOCHAM WIOSNĘ TAG | Werciuchna&Mellody

Hejo hej! ♥
Dzisiaj mamy dla Was tag, a dokładniej "Kocham Wiosnę Tag", który piszemy razem :D Mamy nadzieję, że pytania się Wam spodobają ;)

Odbiegając jeszcze od tematu- wybiło ponad 1000 wyświetleń! ♥ Może dla niektórych z Was to nic, ale dla nas to kolejny taki mały sukces! Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszymy :D




1. Ulubiony wiosenny lakier do paznokci?
Werciuchna:
Hehe zdecydowanie będzie to lakier marki Rimmel, nr 873 (Breakfast In Bed). Niedawno go dostałam i mimo, że się spodziewałam raczej mięty niż błękitu, to mimo wszystko jest doskonały! ;) Jego jakość również jest niepodważalna, nigdy nie zawiodłam się na tej marce! Idealny na wiosnę ♥



Mellody: 
Muszę się Wam przyznać, że dawno nie miałam pomalowanych paznokci haha :P Już od dawna się za to zabieram, ale jakoś mi nie idzie haha. Chociaż ostatnio gdy byłam u mojej najlepszej przyjaciółki Majki (pozdrawiam hehe♥) to pomalowałam sobie paznokcie na taki śliczny niebieski kolor (potem jeszcze dałam na to matowy top coat i wyszło aqrstqstqradasyfqwry ♥). Jednak nie pamiętam już z jakiej ten lakier był firmy itp. więc niestety Wam tego nie powiem

2. Ulubiony wiosenny produkt do ust?
Werciuchna:
W tym miesiącu postanowiłam wrócić do BabyLips Electro "Strike a Rose". Moim zdaniem jest idealny, mimo że nie nawilża bardzo. Jego kolor jest na ustach bardziej czerwony niż to widać po sztyfcie, ale nie wychodzi poza kanon wiosenny! Moim zdaniem idealny na wiosnę, która jak wiadomo jest miesiącem zakochanych (nie żebym miała chłopaka, to tak tylko w ramach przypomnienia;)).


Mellody:
Eos "Sweet Mint" ♥ Pisałam już o nim tutaj. Jest naprawdę mocno miętowy, ale przez to orzeźwiający i dobrze nawilżający ;)


3. Ulubiony ciuch na wiosnę?
Werciuchna:
Hym ciężko wybrać jeden ;) Być może będzie to moja fuksjowa kurteczka? :D Chyba najbardziej ją lubię ze względu, na to, że jest ciepła, ale nie za ciepła, i że ma kolor, który pasuje do wszystkiego, a przy tym jest wygodna. Czyż to nie ideał?! :D

*kupiłam ją w TK Maxx*

Mellody:
Ojoj za trudne pytanie :P Ale myślę, że będą to moje obydwie kurtki "na wiosnę", które darzę ogromną miłością ♥ Są skórzane, a zarówno brązowa jak i miętowa są niesamowicie wygodne! Chociaż ta druga może wydawać się bardziej wiosenna, to pierwsza (eee to zdanie nie było chyba zbyt poprawnie napisane haha :D) również zajmuje szczególne miejsce w mojej szafie ♥



kurtka /tape a l'oeil/


kurtka /Smyk/
4. Ulubiony wiosenny kwiat?
Werciuchna:
Zdecydowanie goździki! Śliczne, choć podobne do róż ♥ Nie da się opisać dokładniej tych kwiatów, bo po prostu są idealne na wiosnę ;) Lubię też tulipany, ale to raczej ze względu na kolory, niż jakieś inne cechy :D



Mellody:
Niezapominajki zawsze będą moimi ulubionymi kwiatami ♥
*zdjęcie nie jest moje!*

5. Ulubiony wiosenny dodatek?
Werciuchna:
Na razie nie mam konkretnego ;) Myślę, że to będą dwa moje naszyjniki, ale zamierzam kupić jeszcze jakaś listonoszkę, także to będzie się zmieniać ;) Naszyjniki są bardzo romantyczne (tego słowa chyba najczęściej używam w tym poście haha) i dziewczęce ♥ A przy tym wygodne i pasujące do wielu rzeczy ;)


Mellody:
Myślę, że będą to bransoletki, które możecie zobaczyć poniżej, w cudownych kolorach :D Wykonane z plastikowych pereł, kulek (idk jak to nazwać haha :D) w niektórych miejscach łączone srebrnymi wstawkami. Uwielbiam je nosić ♥ Dostępne są w wieluuu kolorach.



6. Które wiosenne trendy podobają Ci się najbardziej (moda, uroda)?
Werciuchna:
Aww zdecydowanie odkryte ramiona w bluzkach, przez co wyglądają bardzo romantycznie ♥ Z tego co czytałam to będzie bardzo silny trend ;) Kolejnym romantycznym trendem są zdecydowanie falbanki! OMG wiosna nas rozkocha w sobie ;)


Mellody:
Nie wiem czy jest to znowu jakiś wielki trend, ale ubóstwiam dżinsowe kurtki i kamizelki! Modne już od paru dobrych lat, pasują praktycznie do wszystkiego. Dostępne w wielu odcieniach więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie ;) Ja dżinsowej kurtki niestety nie posiadam, ale mam kamizelkę w której chodzę prawie codziennie (ach, moi znajomi coś o tym wiedzą!♥).



kamizelka /Zara/
7. Zapach kojarzący Ci się z wiosną?
Werciuchna:
Zapach kwiatów i zdecydowanie pobudzający zapach rana (mam nadzieję, że wiecie o co chodzi) :)

*zdjęcie nie jest moje*

Mellody:
Zapach skoszonej trawy ♥

8. Ulubione perfumy na wiosnę?
Werciuchna:
Myślę, że to będzie mój klasyk, czyli perfumy z La Rive, które krążą pod nazwą "Violetta. Love". Uwielbiam je ze względu na bardzo romantyczny, mocny i kwiatowy zapach. Ich flakonik również jest zachwycający, pięknie się prezentuje ♥ Kocham je i wszystkich serdecznie zapraszam do kupna ich, nawet jeśli nie są fanami serialu! ;)



Mellody:
Przyznaję się, że zbyt często to ja perfum nie używam. Zazwyczaj sięgam po nie tylko na jakieś okazje typu urodziny itp, (może pora to zmienić?). Tak czy siak, polecam Wam perfumy Summer White z firmy Avon. Jak widzicie, są już nieco zużyte, ale to chyba twierdzi o tym, że warto się w nie wyposażyć ;)

perfumy /Avon/
9. Ulubiony wiosenny kolor?
Werciuchna:
Tak samo, jak Mellody! :D ♥ Chociaż dodałabym jeszcze róż i żółć ;)

Mellody:
Zdecydowanie zielony albo błękitny ♥

10. Co kojarzy Ci się z wiosną?
Werciuchna:
Takie przebudzenie, odświeżenie ;) Coś pobudzającego do życia.
Mellody:
Przyroda budząca się do życia, nowy początek, nowy etap w życiu itp.

11. Ulubiona rzecz związana z wiosną?
Werciuchna:
Właśnie to przebudzenie i odświeżenie. Mam większą chęć do życia, odczuwam, jakbym przebudziła się ze snu i zaczęła coś nowego ;) Zresztą w maju mam urodziny, także to też :D

Mellody:
Pogoda :D Gdy świeci słoneczko od razu człowiek ma lepsze samopoczucie ;)

12. Ulubione buty na wiosnę?
Werciuchna:
Zdecydowanie Adidas Dragon. Mają świetne kolory i bardzo ładny kształt ;) Zresztą Adidasy to klasyka i wygoda sama w sobie i to właśnie w nich cenię ;)



Mellody:
Superstary zdecydowanie ♥

13. Robisz wiosenne porządki?
Werciuchna:
Na święta, to oczywiste. Jednak poza tym raczej nie. Przez cały rok utrzymuje jako-taki porządek, więc nie mam potrzeby wielkich porządków :D #bałaganiara

Mellody:
Tak, nie są to jakieś mega porządki, ale sprzątam o wiele więcej ;) Uwielbiam jak jest czysto, schludnie i minimalistycznie, więc akurat ze sprzątaniem nie mam problemu ;)

14. Masz jakieś plany na Wielkanoc/ Majówkę?
Werciuchna:
Wielkanoc spędzam z rodziną, to tak klasycznie. Za to na Majówkę nie mam konkretnych planów, wyjdzie coś spontanicznie :D Spotkam się na pewno z kimś, coś porobię ciekawego ;) A co do takich "małych marzeń" to podpisuję się pod Mellody ;)

Mellody:
Na Wielkanoc najprawdopodobniej jadę do babci i spędzę ten czas z rodziną ;) A co do Majówki to dokładnych planów nie mam, ale bardzo chciałabym pojechać z przyjaciółkami do Katowic na zakupy i zrobić pidżamową imprezę :D


I to by było na tyle od nas! Zapraszamy do komentowania i dzielenia się swoimi przemyśleniami na temat wiosny ;) Pozdrawiamy i zachęcamy do czytania naszych postów ♥  ♪








♥ fanpage ♥ instagram ♥ ask ♥

22 komentarze:

  1. Ciekawy tag, fajne jest to, że prowadzicie bloga razem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Obserwuję
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach zakup tych butów i dzinsowej kurtki, świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zrobię taki tag tylko pousuwam takie pytania typu : Ulubiona szminka :D
    Lubię kiedy dwie osoby prowadzą bloga, a wam wychodzi to świetnie !
    Mimo, że dzisiajjest ostatni dzień to Wesołych Świąt ! :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha jasne zrób ;)
      Dziękujemy i nawzajem :D

      Usuń
  4. Fajny tag :)
    Piękne kolory tych kurtek macie, zakochałam się w miętowej i fuksji *,*
    Ja też bardzo lubię tulipany :D U mojej babci kwitnie ich zawsze całe multum :p Ogólnie wiosna to moim zdaniem najpiękniejsza pora roku :)
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jejku superstary, ja sama planuje sb je kupic
    słyszałam ze przez wielu ludzi są one bardzo polecane
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag. Uwielbiam wiosnę!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny tag! Kocham eos! Odpowiedzi dosc pasujace do moich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak samo :)Bardzo fajne propozycje, świetny blog, jeszcze zajrzę. Pozdrawiam, zapraszam: sukienki.wiosna2016.nezevai.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww bardzo dziękujemy i czekamy na kolejną wizytę! :D ♥

      Usuń
  9. Również uwielbiam Baby Lips, moja ulubiona pomadka do ust *.*
    Super post! :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam pomadki Baby lips i jeansowe kamizelki :). Ten post wyjątkowo wiosennie mnie nastroił :). Chyba się wybiorę na spring shopping haha^^ pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha cieszymy się, że nasz post spowodował takie uczucie! :D ♥ Słusznie, powodzenia w wiosennych łowach ;)

      Usuń
  11. Świetne :D Masa bardzo fajnych rzeczy - po niektóre na pewno warto sięgnąć, powiało wiosną <3
    Zapraszam:
    http://mirella-view.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się twój tag, jest naprawdę świetny!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://liikeeme.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja Cię zainteresuje , daj znać :*

    OdpowiedzUsuń

♥ Przeczytałeś posta? Skomentuj!
♥ Uznajemy OBS/OBS
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Jeśli chcesz, podaj adres bloga w komentarzu- odwiedzimy go na pewno