8 kwietnia 2016

CO POPRAWIA MI HUMOR? | Mellody ♥

Hejka naklejka! ♥
Nie wiem czy zauważyliście, ale prawie wszystkie moje posty to typowe przemyślenia itp, więc dla urozmaicenia dzisiaj przychodzę do Was z nieco luźniejszym wpisem ;) 

Każdy z nas ma takie dni kiedy jest się smutnym, przybitym i jest ogólnie beznadziejnie. Być może jest to spowodowane jakąś sytuacją albo po prostu bez powodu ma się jakiś taki dziwny humor. W każdym razie chcę Wam przedstawić co wywołuje uśmiech na mojej twarzy (kolejność jest przypadkowa!), a być może Wam też te rzeczy pomogą? :D


1. RODZINA I PRZYJACIELE
Ach, jak ja się cieszę, że ich mam! ♥ Zawsze mi pomogą i pocieszą, zawsze mnie wspierają i potrafią wyciągnąć z dołka. Jestem niesamowicie wdzięczna za to, że ich mam ♥

*zdjęcia z tego wpisu nie są moje!*
2. MUZYKA
Bez muzyki nie ma życia! ♥ Choć co prawda gdy bywam smutna to słucham raczej dobijających mnie jeszcze bardziej piosenek (wiem, ta logika) to i tak nie wyobrażam sobie dnia bez słuchania muzyki. A tekst większości utworów idealnie pasuje do sytuacji.



3. PAMIĘTNIK
Kolejna rzecz bez której bym nie wytrzymała ♥ Przelewając swoje myśli na papier (dosłownie wszytskie, nawet tajemnice które nie powiedziałaś przyjaciołom) od razu robi się lepiej ;D Co prawda pamiętnik z tobą nie porozmawia ani nie doradzi, ale mi niesamowicie pomaga uporać się z problemami *-*



4. JEDZENIE
No kto nie kocha jedzenia? :P Jedzenie to życia, pemiętajcie! :P ♥ Najbardziej poprawia nastrój czekolada (podobno ma w sobie m.in anandamidy, które sprawiają że jesteśmy szczęśliwi!), także gdy masz doła polecam zjeść tabliczkę czekolady (nawet gdy jesteś na diecie ;)!)



5. BLOG
Nawet nie wiecie jaką radość sprawia mi (Werciuchnie zapewne zresztą też ;) ) czytanie Waszych szczerych komentarzy, pisanie postów, robienie zdjęć i patrzenie na wciąż wzrastającą liczbę obserwatorów! ♥ Oznacza to, że podoba Wam się to co tutaj robimy i jesteśmy z tego powodu bardzo szczęśliwe *-*



6. TANIEC
Jedna z moich pasji, a pasje dają szczęście ♥ Po złym dniu można wytańczyć wszystkie złe emocje (to na serio pomaga, sprawdzone!), a do tego poprawić swoją sprawność fizyczną i kondycję ;) A w bonusie robi się to co się kocha :D Czyż to nie wspaniałe wyjście? ;) Uwierzcie, że po 2-godzinnych zajęciach wychodzi się z o wiele lepszym samopoczuciem ;)


7. ŚPIEW
Kolejna moja wielka miłość ♥ Podobnie jak w tańcu można tutaj (tym razem wyśpiewać) wszystkie nasze żale i uczucia. Wczuwając się w melodię i słowa piosenki odpływa się do zupełnie innego świata. Tym samym można na chwilę uciec od problemów, a do tego pozbyć się złych emocji. Spróbujcie (nawet jeśli nie umiecie śpiewać!) zaśpiewać jakąś piosenkę odnoszącą się do Waszej sytuacji (na pewno taką znajdziecie), najgłośniej jak umiecie, z uczuciem, dajcie się ponieść muzyce a na pewno zrobi Wam się lżej na sercu :D


*Ariana ♥*
8. OGLĄDANIE YT
Haha bardzo produktywne spędzanie wolnego czasu :D A tak na serio to można się nieźle zrelaksować oglądając filmy. Na doła polecam Wam obejrzeć coś wesołego, chociaż jeśli ktoś woli w takiej chwili słuchać o depresji to nie mam nic przeciwko, w sumie to też może pomóc ;) Osobiście uwielbiam Wiktorię Mudynę (klik) ♥ Ma naprawdę genialne filmy, takie psychologiczne, o życiu (jeśli ktoś lubi lub nie to i tak wpadać :D). Osobiście jednak tych bardziej przygnębiających nie oglądam mając doła (chociaż raz czy dwa się zdarzyło), ale poprawia humor np. "Wygląd". Dziewczyna bardzo mądrze mówi, właśnie za takie kanały kocham YouTube ♥


*Ssarusska- polecam ♥*
9. SPACER
Ktoś mógłby powiedzieć, że to śmieszne, niby w czym ma nam pomóc zwykły spacer? Otóż, pomaga i to bardzo. Ważne żeby pójść w jakieś ciche miejsce, samemu z własnymi myślali, może z dobrą książką aby się uspokoić i wyciszyć. Obmyśleć wszystko od nowa, na spokojnie i bez pośpiechu. Wyłączyć się na chwilę. Powietrze i słoneczko bardzo pomaga się uspokoić ;)



10. KSIĄŻKI
Co ja bym zrobiła bez książek? Zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że nie wszyscy lubią czytać, ale może w takich sytuacjach czytanie Wam pomoże? ;) Nie musi to być jakaś gruba jak cegła książka ;) Możecie sięgnąć po Waszą ulubioną pozycję, coś wesołego lub psychologicznego- coś co lubicie. Usiądźcie wygodnie, z kubkiem herbaty lub kakaa w ręku i zrelaksujcie się. Aby odgonić smutek trzeba się przede wszystkim uspokoić, nie zaprzątać głowy myślami (a szczególnie czarnymi scenariuszami!) tylko po prostu odpocząć od wszystkich i wszystkiego.





To było moje 10 rzeczy, które poprawiają mi humor! :D Może skorzystacie z którejś z nich? ;) Napiszcie koniecznie co Wam poprawia humor!

Wpadnijcie też na ostatni post Werciuchny! (klik)


9 komentarzy:

  1. Mi również zawsze humor poprawia muzyka :)
    Jedzenie nie tak bardzo, jednak czekoladka zawsze zdoła osłodzić każdą chandrę jaka mnie najdzie :3
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś fajny pomysł na bloga.Super ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super bloga :3 Również obserwuje..w wiekszości tego co tu napisałaś poprawia też i mi humor dodatkową znajdują się tam jeszcze ćwiczenia :)

    Poklikałabys? http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej humor poprawia muzyka. Mam swoje ulubione piosenki na doła. Zapraszam do nas.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiedziałabym, by było w tym coś bardzo odkrywczego ;D W każdym razie ja jako osoba cholernie zmienna emocjonalnie i mająca fazy zwykle po prostu siedzę i marudzę aż mi nie przejdzie, a że przechodzi w miarę szybko... xd
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dodałaś taki luźniejszy post dla odmiany.
    Mnie te same rzeczy poprawiają humor!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nastrój poprawia gra w siatkę przede wszystkim :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine
    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please pay a visit to Tropika Club now.

    OdpowiedzUsuń

♥ Przeczytałeś posta? Skomentuj!
♥ Uznajemy OBS/OBS
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Jeśli chcesz, podaj adres bloga w komentarzu- odwiedzimy go na pewno