15 kwietnia 2016

WERCIKI MARCA

Serwuus! :D
Jak się czujecie z tym, że już wiosna pełną parą? Nareszcie bez kurt, kozaków, czapek, beretów, szalików etc. etc. Ja świetnie! :D Niestety złapał mnie katar+gardło. 
Jednak wracając do posta. Marzec był ubogi w ulubieńców, jednak udało mi się coś napisać. Zapraszam Was dalej! ;)

***

1. WIOSENNY SWETER 
Mój wielki ulubieniec na cały rok. Ma piękny kolor, który nadaje ubiorowi charakter, a przy tym fajny krój bejsbolówki. Jego materiał jest baaardzo przyjemny, przez co jest bardzo wygodny. Kupiłam go w Zarze (sezon wiosna/lato 2015). A co do samej Zary, uwielbiam ten sklep. Ma bardzo dobre jakościowo ubrania i są po prostu piękne. Mimo, że cena czasami odstrasza to jednak na wyprzedażach da się dużo upolować ;) 



2. BLANK SPACE
Jest to jeden z singli z "1989" Taylor Swift. Piosenka opowiada o dziewczynie, która cały czas zmienia chłopaków i jest to obraz Tay wykreowany przez media. Wpada w ucho. Moja obsesja na jej punkcie zaczęła się, gdy obejrzałam, jak "śpiewa" z Gregiem Jamesem w samochodzie i przy tym gestykuluje. Po prostu świetne! Teledysk to również perfekcja. Każdego zachęcam do posłuchania i obejrzenia! ;) 



3. VOULEZ-VOUS
Jest to piosenka ABBY i chyba każdy ją zna ;) Moja mania zaczęła się, gdy miałam wraz z Mellody i Mają występ na Dzień Kobiet z Mamma Mia i zaczęłam nałogowo słuchać ich piosenek. Właśnie akurat tą upodobałam sobie najbardziej. Paradoks jaki tutaj występuje to to, że tekst jest smutny, ale muzyka dynamiczna. Zauważyłam, że to charakterystyczna cecha niektórych utworów ABBY. Co do występu to może kiedyś wraz z Mellody napiszemy o tym posta ;)





4. VIDEO GAMES oraz YOUNG & BEAUTIFUL
Tym razem zjawiskowa Lana del Rey. O pierwszej dowiedziałam się od Mellody. Genialny tekst i charakterystyczna muzyka Lany. Co do drugiej trafiłam na nią przypadkiem, gdy przeglądałam  Spotify i nie żałuję! Równie dobra co poprzednia! Każdemu polecam ;) 





5. MUSICAL.LY
Aplikacja służy do robienie krótkich teledysków do jakiejś wybranej przez Ciebie piosenki. Masz tam swój profil, wrzucasz te teledyski, możesz innych obserwować, a inni mogą obserwować Ciebie ;) Aplikację pokazała mi moja kuzynka i przez kilka godzin pomagałam jej z robieniem filmików. Myślę, że jeśli komuś się nudzi to to jest świetna aplikacja ;) Dodatkowo skłania do kreatywności :D 



*tu macie filmik z przykładowymi teledyskami*



To by było na wszystko ;) Koniecznie napiszcie w komentarzach jacy Wasi są marcowi ulubieńcy! :D
Zapraszam Was również do przeczytania postów Mellody ;) 



5 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanko, mnie też złapał niemiłosierny katar i wścibski kaszel! nie lubie tego ale zazwyczaj po tygodniu przechodzi więc jeszcze trzy dni! :D
    Wpadniesz? poklikasz?? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenny ból gardła też mnie złapał. W sumie to cała wiosenna choroba ;/
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten sweterek, jeden z moich ulubionych kolorów :D A co do piosenek: Wymieniłaś właściwie moje ulubione *.* Abby uwielbiam słuchać z rodzicami, a Tay piosenki kocham i słucham ich 24/7 XD No i Young and Beautiful było moją wakacyjną miłością w zaszłym roku i zawsze jak jej słucham przypomina mi się obóz :D
    Świetni ulubieńcy!
    Pozdrawiam :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine
    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please pay a visit to Tropika Club now.

    OdpowiedzUsuń

♥ Przeczytałeś posta? Skomentuj!
♥ Uznajemy OBS/OBS
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Jeśli chcesz, podaj adres bloga w komentarzu- odwiedzimy go na pewno